8 Temmuz 2011 Cuma

İstinye-Beşiktaş Otobüsü


YER: İstinye-Beşiktaş Arası biryer..
ZAMAN: Önemi Yok..
   istinyeden beşiktaşa gitmek için herzamanki gibi otobüse bindim.Her zamanki gibi derken sürekli İstinyeden Beşiktaşa gittiğimi söylemiyorum.neyse..Otobüse bindiğimde oturacak yer olmadığı için orta kısımdaki boşlukta ayakta durmaya başladım.Hemen önümde karşılıklı oturulan koltuklar vardı ve sırtı bana dönük olarak oturan 2 kadın vardı.


   Kulağımda kulaklık,dünyadan bağı kopmuş,uçuk bir vaziyetteydim.Bir sonraki durakta bir adam bindi ve tabi kokusuyla beraber.İçtiği belli olan bu adama oturmakta olan bir genç birşeyler dedi.Tabi ben farklı alemlerde olduğumdan sesleri duyamıyordum.İçmiş adam da karşılık verdi.ortam biraz kaynadı gibi oldu.Hareketlenmeler artınca kulaklığımın tekini çıkardım.

   Sarhoş adamla genç atışıyorlardı.Ağza alınmayacak laflara tahammül edemeyen önümdeki kadın söylenerek sesini duyurmaya olaya müdahele etmeye çalıştı ve daha sonra başka biryerde daha duyacağım şu cümleyi kurdu ''HİÇ KİMSE DE BİR SES ÇIKARMIYOo Kİ YAA!!!''..Tabi bunu duyan ben gaza gelmiş olmalıyım ki kendimi birşeyler yapma zorunluluğu duygusuyla ''Yeter artık herkes rahatsız oluyor'' diye bağırırken buldum..Sarhoş adam tamam kusura bakmayın bitirecez tarzında birşeyler dedi.

   Herneyse asıl komik olan bunlar değildi..Beşiktaşa yaklaşırken otobüsün de yavaş yavaş boşalmaya başlamasıyla boşalan yerlerden bana en yakın olan yere oturdum.Sizce kimin karşısına oturdum?.''HİÇ KİMSE DE BİR SES ÇIKARMIYOo Kİ YAA!!!'' diyen kadının..Kadın bana teşekkür etti ben de olmasam kimsenin ses çıkarmayacağını falan söyledi.

   Kadına dedim ki''İlk defa biniyorum bu otobüste hep böyle şeyler olur mu?''..Kadın ne derse beğenirsiniz??
''NEDEN? HEP ARABAYLA MI GİDİP GELİYORSUNUZ ?!!?O KADAR ZENGİNSİNİZ YANİ....'''
Tabi orada koptum ben.Burda oturmadığımı gezmeye geldiğimi falan söyledim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder